11 February 2011

salam...

haishh.... baru lepas selesai chating sama yati,batah sudah inda chat sama ia... Rindu jua rasa,beibun2 sma ia tadi and ada jua cerita2 pasal masa depan... Lapas atu ia minta idea apa kn d bagi mama nya untuk hari jadi mama nya... Ia th saja kwn ku yg masih txt2 tegur2 aku walaupun batah sudah inda bejumpa walaupun ia ada bf tapi inda ya lupa kn kawan2 nya... Bagusss *thumbs up* teruskn haha...

Dalam2 ku ku sibuk chatting sama yati ada one of my chater atu kinda over mati... walaupun sudah ku bagitau ill txt u later but still babal... Tarus2 marah nda betampat...masih d asuh nya ulah nya lama..kata kn berubah apa tapi inda jua nya.. Ujung2 sorry jua saja di bagi... Fade up ku sudah dengan semua atu... Sadang2 th dang... Ubah th perangai atu...basar kau sudah.indakn semua hal aku jua kn mengurus kau...tapi akhirnya hal sama jua masih kau buat... Lalah laiii......

ok now still thinking about my life and my study.. Pikir2 ku masih sama ada kn sambung blajar taun ani or taun dapan saja pasal aku mesti abis kan attachnment ku 6 bulan. Buleh pulang kalau ku sambung blajar taun ani tapi aku mesti bayar attachnment ku every school break... Which means that i have no times to rest my mind... Kn rehat2..having and enjoy my holiday.... Kalau ku kira2 dalam 2 tahun bah tu aku nada rehat.. Macam schedule ku fully pack.. but ada jua niat ku kn attachnment taun ane jua since babah ku sudah bincang sama kawanya untuk aku attchnment d tempat company nya... And macam ada adorable offer jua kn mengambil aku keraja tarus dengan gaji yang awesome... Tapi pelajaran ku still jauh d bawah... Sana sini orang support aku and ia always said "jangan th memilih keraja...rezeki inda datang bergolek.usaha mesti ada dan peluang inda datang 2 kali" well.... Insyallah akan ku fikirkn matang2...

Sooo.... 1 thing lagi aku baru becontact sama teacher ku dari Australia.dulu selalu kami contact since ada ribut dulu d Aussie so mcm ilang mengajut teacher kami ane.haha ane baru timbul but arah nya banjir lagi.... ia kn datang lagi k Brunei bulan 6 x..masa ane ia keraja di university sudah.....

Hmm... oh tadi pagi aku round kampung since batah sudah aku inda driving..taun ane alum ku pernah lagi membawa kerita k skulah pasal malas kn menugu batah2 que pagi2 atu..so tumpang babah ku saja..sama jua sehaja..ia batah nunggu queue aku tidor lah.haha..ok balik k ceritaku.. Aku melintas dapan rumah nya..n tekajut jua ku ada kem d rumah nya atu.. Macam gatal jua ati ku ku kn betanya behapa bah durg atu.... Inda puas ati patang tadi lintas ku lagi and ramai urang.. Eh siapa kah yang betunang atu..pasal aku dangar tadi ada orang betunang saja...kalau lah ia yang betunang atu..so ku ucapkan tahniah... Kawin jagan lupa pangil aku walaupun kita batah sudah inda bjumpa... Ayte!!

Ok lah..panjang sudah post ku mlm ane.seharian punya cerita ku kumpul2.haha... Selamat malam makhluk bumi.... Selamat tidur... Mimpi indah... hari esok menunggu kita...lakukan yg terbaik dalam hidup...esuk aku kn k MOE kn ambil borang periksa..private English saja.haha sikit lagi tu.bah salamm.....

No comments: