08 February 2011

open day...... 1st day

oh... finaly hari yang d tunggu semua insan d sekolah ane telah tiba..tapi inda termasuk aku.hahaha wehehehe... iski lah surg2 tu eh.sandi jua. well!! wat a burennggg day.seriously inda ku idup ne ari ane..bising sana sini..hahaha since aku balum lagi turun untuk menyaksikan keindahan open day ane.hahaha but till now masih belum nampak urg luar masuk....

so karang patang lah ku ke bawah menziarahi booth2 yang ada.haha...saya malas bah yatah tuu.... tapi ok lah banyak jua buleh d dapati d sini ane... ada ps2 match,karaoke,games,urg bejual mcm d pasar malam gadong atu.hahaha and apa2 lah....

hopefully patang karang and esuk esuk akan lebih meriahh dari pagi ane..... nah!! baru ku nampak urg luar masuk ke skulah kami ane.but sikit masih ne.....

cepat2 kamu2 yang d luar sana yang masih belum ada planning kan k mana lapas ane i mean yang baru keluar result atu.... hahaha and then yang kamu2 boring inda tau d mana kan d tuju bah lakas tah datang kemari...... siuk siuk siuk siuk..hehehe....... banaaaarrrrr!!!!!!

ok then so far ane dulu ku post pasal aku buring.. insyallah karang patang i will post lagi and upload some pix apa yang ada d sini ane.... oh yah aku baru cuba tumblr..si ainul recommened.siuk jua lah.hahaha ok tata~

No comments: