12 February 2011

12 february

assalamualaikum... Malam yang membosankan.huhu!!

Tadi pagi aku sekulah macam biasa but no class at all pasal our instructors semua ke plaza launching apakah inda ku tau disana atu.. Macam sunyi sekulah atu.just memaloi duduk2 main lappy saja dalam kelas... At the same time ati ku gelisah jua... Campur aduk bah.... Its all about yang di malam atu... Hal sudah terjadi... Ikhlas kan saja.takdir Allah... Pasti ada rahsia di balik rahsia,,,,

sebelah petang aku inda sekulah..aku ambil kebenaran kan k Kementerian Pendidikan kan mengambil borang periksa june O level.. wish me luch then.hehe.... Ramai jua urang mengambil sijil yang taun lapas n ramai jua urang yg mengambil borang atu... Crowded sudah,tempatnya lagi sampit and damit.. Sasak ku jua bah bahat ku menunggu disana atu sekali mcm servicenya lambat dengan queue yang panjang bahh.... Balik th ku selajur.inda lagi ku menunggu bah... panas lagi.lului eh....Balik ku dari sana kami mengambil kaka ku balik dari hostel.so far so good jalan pun smooth jua lah... Now baru balik...

Ane sedang ber facebook.mana lagi ada keraja lain.hehe... Inbox2 kawan2 saja.since masa ane nada lagi dangan ku chatting or becerita apa.... Macam blurr ku... Pasrah saja.... Sambil2 fb aku on msn ku menunggu supi online kan minta pendapat ku arah ia batah jua ku inda chatting sama ia,walaupun 1 sekulah tapi jarang betagur.....

So pepp... Enjoy your night... Malam minggu nie...jagan beparam saja...Hargai tah urang sekeliling kamu atu selagi durg ada.enjoy bekawan sma urg yang batah sudah kamu kenal atu..jgn di khianati....

Off...

No comments: