08 February 2011

petang nan indah.... tia karang!!!!!!

salam abiskita.... kepada penganjungan sekalian.haha!!! so sleepy loh.... whmmmpppp baru terasa meriah patang ane pasal ramai kan urg luar datang kemari mengambil borang kemasuukan baru..... tapi banyak yang ke llibrary pasal ada antah eh.hahaha yang penting aku kn k admin mengambil borang sambung blajar tapi baie tu babu admin aa...suruh nya karang..ia mals bekeraja tu nah.... lalah ku bejalan k admin atu a bepaluh jua mun kn ksana atu..berapa sudah tenaga ku ilang tu uleh nya.hahaha bekira lai krg ane... mana lg ada yg free ne...

and sorry pasal aku malas kn mcm urg gatal mengambar urg2 d bawah atu... and malas ku jua kn berusah upload pix.hahaha...... so ane kna suruh mengambil borang th jua k library...nda apa lah.... hahahah janji slasai.... ok out

No comments: