02 February 2011

assalamualaikum!! fuhh behabuk wey blog ku ane..... nda lagi ter urus usul nya.....bukan lagi usul ne.hahahaha!!!! baru ada masa membuka blog ku ane....meliat2 psot ku lama2 atu mcm iski jua kan membuat atu post lagi...so insyallah mun ada masa aku post lah.... for 2011 ane alum lagi hada nya post ku. hahahah.... dulu bukan main lagi iski be blog ane... so aku start balikkkk......

lhari ane 2 feb...boring antap......boring tahap anjung.hahah..aku demam..sakit kepala ku,selisma saja... mcm useless ku k skulah jua nda belajar seharian..hahah since semua busy buat persiapan open day for our school...haya..... petang2 mesti kempen..bersihkan blik yang sama..buring jua tu x a...mun urg gila bah baik x sudah utak nya ne.hahaha........

now waktu rehat pukul 10...malas ku kn berangkat dari tmpat duduk ku ane....menikmati wifi free..hahahahah sayang jua kan mun inda d pakai..kn d apa th jua....... planning kan balik awal pasal sakit kepala ku...since lapas break ane kami ada kelas business calculation.... pacah utak karrang.hehehe......

soo....smpai sini tah saja dulu... i nak pegi admin kn ambil borang balik awal.... malas bah kn datang patang atu...hahahahah

lastly happy chinese new year kepada kawan2 ku yg kina..hahahha.....
;)

No comments: