09 February 2011

salam sejahtera abiskita semua..hahahaha........

oh weather, please be my friend.....kn ujan eh, lalap mata uleh nya.tapi suasana skulah ane makin sibuk...mcm d mall sudah.

well today is the 2nd day of our open day...so sebenar nya meriah pulg awal pagi sudah ada urg luar masuk.urg dari sekolah lain jua ada.... masa aku d admin tadi ada 2 bus menurun kan urg dari skulah SUFRI Tutong and nada urg menyambut bah...macam durg nda tau kan kmana yatah kami menulung menunjuk jalan... oh btw ada urg SMSO datang..wehheee rindu ku kan skulah ku.tapi cgu ny semua cg baru eh..ndda d kenali langsung.hahaha..

so masa ane aku d katin pasal d kelas nada karran n sunyi mengajut jua urg d bawah atu no karaoke n games haha pasal nada karan...no wifi yatah makai wifi d kantin.hahaha sementara free atu jua...

inda blajar, siuk hari2 cemani,biar tia utak lembab tu nah.haha... oh aku ane bpikir bah...kalau ku nyambung blajar... masuk this june so amcm aku punya attachment? mesti sambung masa cuti sekulah so ertinya nada lah cuti ku tu... whole 3 years atu nda rehat.huhuhhu..... cemana ne a..... mestikah akuhabiskan course masa ane or tarus saja sambung? hahaha sakit pulg kepala ku......

PILIHAN ADA DI TANGAN AWDA!! hahahahah camapaaaa.....

No comments: