13 February 2011

13 feb

salam.... hari ane aku inda kemana2 walaupun ari ahad..weekend,so aku malas kn bejalan jua nda bedangan.. parents n adi bungsu ku awal pagi sudah bejalan entah kmana... Lepas atu tengah hari kaka ku bejalan sama kawan nya.. So ertinya aku home alone... Awal2 planning kn k mall pulg tapi siapa jua dangan ku..lagipun tengah2 bulan tua yatyah malas th ku.habis kn masa ku dengan meliat TV saja... Facebook and msn... tapi parut lapar so paksa jua masak...kn telipun pizza? Nda ya kn mengantat k mari..jauh lai.haha.. So aku masak ayam madu and goreng... Now barat badan ku betambah.dulu 50 sja karang ane 63kg..haisshhh jarang kn senaman bah....

hmmm... Nada mood ku sebenarnya... Pikir ku lakat kn hal yang terjadi kelmari atu... Inda jua d sangka ia membuat cematu arah aku... Sekelip mata hancur hubungan ku dengan ia.... 6tahun bertahan akhirnya runtuhhh.... Hancur berkecai... Sudah lh... Mungkin ane jalan terbaik buat kami... Ada hikmah disebalik kejadian..ada rahasia di balik rahasia...Allah saja mengetahui.... Inda ku tau apa akan jadi arah ku akan datang... Ada kah ku mencari yang lain or just membujang saja... i didnt giveup but i just move on!! And thanks supi semalam kasi pendapatnya..inda jua disangka kitani mengalami hal yang sama... dengan cerita yang sama... But insyallah lama2 buleh lah ku lupakan apa yang terjadi..aku salute arah mu macam inda down lama2....

besok ada test accounting but im still not ready yet....revision pun balum.oh God.. Not just because of this rubish thingy ill let my result down....mudahan jua test nya cancel... Alum ku readyyy!! ... Patang kami ada latihan lagi.... Untuk ari kebangsaan maybe start hari khamis kami blatih d bandar sudah... Dont know yet.... So apa2 semangat patriotik untuk negara ku yang tercinta ane...

Hari selasa cuti awam pasal maulidurrasul... Selamat menyambul maulud nabi... InsyALLAH aku ikut d Tutong mun aku awal bangun.hehe tau tah jua aku ane mun cuti jarang kn bangu awal.... Inda d sangka masa berlalu dengan cepat... bulan 2 sudah sekajap lagi bulan 3..... 5 6 bulan lagi raya..lepas tu masuk tahun baru..Ya Allah tanpa disedari kan...ampunkn lah dosa2 ku.... 20hb makan tahlil 40 untuk mulah anjang bibih.... terasa sedih jua mengenangkn ia ane.... Inda puas rasanya meliat muka nya..pasal jarang bejumpa... Semoga rohnya d cucuri rahmat..tingal kita yang hidup ane saja lagi menghitung hari..umur makin hari makin pindik..

So atu saja kali yang kn ku pst untuk malam ane...sebelum ku tidur ane jua kan..nada papa kn di buat... Blooging membuat kita rajin mengarang... Manalah tau kn jadi penulis... Semoga tercapai segala cita2 yang di inginkan..aminnn.....

No comments: