07 February 2011

salam....

salam buat peminat ku..hehe... ada kah nada jua ne.....ada ehh..msti ada punya.hahahah!!! luan kunpiden...

ok....now aku buring tahap babi sawan..huhu esuk SVSB open day...sampai ari khamis..tu yang smua busy nie hari ane...tapi some of us inda involve.. so just duduk2 dalam kelas buat bodoh.baik jua ada yang bini aku..hahah laptop ku kekasih ku...duh.... just facebook-ing n google-ing menalur camapa!! huhu...hahahha

kelmarin result O level and A level keluar... ih bukan kelmarin tapi sabtu petang..... so tahniah kepada siapa yang berjaya...hehehe... mcm jeles lh kn ambil ku lagi eh.... aku kan ambil june.wehhee... tapi june ku yg last year pun belum ku ambik result nya..parah eh.hahaha....apatah rancangan kamu lepas ane? kn smbung form 6? mkjb? mtssr? svsb? hahah borang kelur sudah tu...yang kan nyambung blajar k luar negeri atu kn kmana kamu? UK? Japan? KL? Mesir? haha bisai2 saja .....ynag A level ane kn k UBD? ITB? bah layan tah.... bah weh...lunch time!!!!!.hahahaha.....

salam berkasih salam bersayang.....bye....

No comments: