06 April 2009

Mall

Semalam aku jalan-jalan sama adiberadiku ikot bf kaka ku...Around pukul 2 ato lah kami bejalan..Mula mula kami k SKH manato ah?Dakat Qiulap mall ah.Haha membali charger hp kakaku.Sama meliat baju2nya.Inda lawa2 eh.And tampat nya ato kotor,banyak sampah.Lapas ato kami k qiulap mall,gila boring antap wh.2-3 orang saja d dalam ato.Haha sekajap saja kami dsana tarustah kami k mall dgadong...Payah jua mengunjar parking eh,hari ahad tah lagi...Last2 dapat jua kami dapan mall ato jua.So ampir jua bejalan..Panuh bah mall ah..Aku tejumpa cg.Khanizah sama laki and anak2nya,c.Khairul sama familynya,teacher airul sama cg airul.Haha sama..Adi beradi.Yang kaka ngajar science and yang adik ngajar Mib.Teacher airul tiniwati sama cg airul naniwati.Hmm banyak lah..C.Awang anak nene usu limah pun aku jumpa,anak pakngah jua lapas ato anak mak inah..Banyak lah.Haha lapas dari mall kami k giant.Eh sini sama jua panuh..Payah cari parking sebab ada sale..Sini aku jumpa teacher haliza.Kaka ku sampat mengambil baju 1 saja.Tempat membayar lagi panuh semua.Ada lagi urang mutung que kami.Eh buduh eh banyak lagi barangnya to panuh troly,batah jua kami menunggu toh.Dah to kami balik.Ujan lagi labat..Heww,.Parut kami lagi bgambus,makan tah kami d restauranu fav kami..Aku order nasi goreng kampung.Nyaman.!! Sekali otw k huaho tutong ada c.Naqie txt aku..Udah ku sampai huaho jalan2 eh rupa2nya c.Naqie dapan ku.Haha pedah kami btxt..Btamu jua lastnya..So dalam pukul 8 kami balik rumah.Eh eh lupa aku jumpa c.Didi ex c manying semalam d huaho ia sama gfnya membali barang rumah.Muwahaha

No comments: