01 April 2009

Bosan lagi membosankan

Hayoww! Bosan nyerr..Huhu doinx notheng...Blur tah banar.Hehe..Meliat tv saja bah,buring jua too..Nah bek pulang ku bekunyanyang.Haha!Tadi bas masa balik aku naik bas,sekali tampat duduk ku kana tapau,ehsh! Penapaw eh.So aku kbelakang,eh ada 1 tempat kosong yang sebalahnya bini2.So aku suruh orang nya duduk dapan and aku duduk dtempatnya.Eh dorn!Ia nda mau..Come on la bg kerja sama..Terpaksatah aku duduk dsana.Nasib baik jua bini2 ato saudaraku bah..Inda jua galat.And sebalah2 ku bini2.Haha kena kapit 3 bini2...Heranku bas kami ato makin padat,sampai ada orang inda ampit tampat duduk..Rupanya belakang sekali kursinya ada 4 tapi kena lipat.Kata paci tadi bepangku saja.Heh nada kselamatan bah to.Laju x a diri drive.Aku memuhun biasiswa keendraan bas ani..Bukan asal nama saja.Kerajaan bagi biasiswa ato adalah tempat duduk yang selesa and selamat..Bukan asal ada nama bas saja.Mun duduk d engine a..Ada kselamatan?Nadaa to..Pakai pikiran sikit! And beri kerja sama! Mun inda aku report ne arah pendidikan biar kamu!!!

No comments: