25 May 2009

Update

So haluu everybody..peminat setia blog ku..Haha~ u u u and u.Ehe...Banyak orang tanya2 "bila kau update", "inda kau update" and so on..Banarnya kan mengupdate ane ada jua rasanya tapi..Malas.Haha tadi aku chat with amal eh upps Ayu..Ia pun tanya2 bila ku update so nah aku update.Haha

I miss dorang2..My bfnf,my friends,my sepupu2,my baby2.Huhu..Batah sudah ku inda nampak mua durang2 ani..Berapa hari sudah ku inda sekolah so tadi baru ku bjumpa c.Julpakar n c.Naqie..Tapi sekajap sebab exam.So c.Jul keluar awal..Tinggaltah aku sama naqie saja..To czn2ku sabar yer~ kita ada gathering this june..Full tu every weekend arah c.Jalina kawin.

Esok aku exam english paper 1 and 2.Aku lalah wh sudah kan baca2 buku ani~aku ada lagi 2 paper.Fuhhuii~batah lagi to.

Eh eh yati..I merindukan u jua.Haha (paet!)..Esok kita jumpa..Ada c.Kasmah.Haha and ada c.Syah jua.Tapi nada amal.Huhu.So esok aku jmpa kawan2ku..Yehaaa~

No comments: