05 May 2009

Today

Fww,halu all,just want u all update once again.Feel lazy.Anyway school was owk today..Maths and science inda belajar sebab cigu kami nada.Wah glad~and extra class was cancelled by cg tadi pg.So tatap jua aku stayback sama my new bestfriends si Nikita Wily and Ayushita.Haha si Asmiranda tido saja.So kami lunch dkantin.Lepas ato kami k library kan besajuk.Haha.Suddenly aku nampak si josh.And aku bagi tahu si Nikita sama Ayushita.Wah cair dorang.Haha sory to Ashmiranda..Iatah kau nah inda mau join stayback.Lucky wh kami ato.Haha nevermind anyway.

My maths is dakat sudah.Tapi aku balum sedia..Selasa 13 may..Berapa hari saja lagi.So mudahan aku dapat D or E.Syukur tah kan..Haha.So ato bererti aku inda lagi batah keluar dari sekolah dan meningalkan kawan2ku.Huhu...

8th of may is my day...Birthday ku to..Haha so inda lagi batah aku tiup 18 lilin...Aku 18 sudah.Bukan underage lagi.Haha aku mau ambil lisin kereta..

Thanks to Muiz tadi.Ia jumpa aku d kantin then ia salam aku and kata "happy advance birthday min" wah makashi muiz ingat kau masih kan aku n birthday ku (".")

owk Teuku Zacky is off,tata muahaha

No comments: