04 May 2011

salam...... Wehhh lama tohh nda be update bah blog ku ane.macam angat2 taie ayam saja.haha bukan pulang cematu sebenar nya... Busy saja lately pasal exam saja..... dari minggu lapas smpai ane test saja.... 1 hari atu ada smpai 2 3 subject test nya..sakit jua kepala kn merivise tu..becampur bah utak....

And tadi slasai sudah cos test artinya slasai th sudah subject kami atu..sanang sudah ati.... May sudah... end of semester sudah...inda sabar kn keluar dari skulah ane... Weheee...new life new enviroment...no more kanak2,ibun2,main2,chapi2..haha saak li eyy,,,,

Fade up sudah ne kn stay d skulah ane... One class ane nda bengam mcm apa... Sepatut nya bersatu ati ane inda be puak2 th pulang... Nunjung lagak...i dont care pasal life kamu yang hell atu... Yang penting aku inda mengacaw urang... And aku berusaha untuk mengurus hidup ku supaya lebih baik lagi.....

Come on june..... Datang lah cepat2...inda sabar neee... Hahaa cuti... Last cuti for this season.. 2 weeks pun jadi tah.... Mana nak pigi... Kuching? Kk? Mana2 lah..... Tak kesahhhh.....

Esok cuti konvo... So dapat lah rehat,bangun akhir,lepak sana lepak sini....jumat lagi cuti...mun th buleh sabtu atu cuti lagi...biar 4 hari cuti baru meriah..hahah so freedom relax kn utak dulu... Cuti sketika dari exam.... bah wish me luck saja...... Lunch time tata

1 comment:

: : Suraya @ Aya @ Su said...

oohh.. ini yg lama sudah update blog.. aku follow kamu punya blog.. kamu pun ikut la follow blog aku.. ehehhe