11 July 2009

~

Assalamualaikum,so hi everyone.Fuhhft~ bhabuk blog ku batah sudah inda on.So nah ane aku update.Hmm~blur uh!Ok congrate to my sis dapat masuk KUPUSB,27hb ani ia masuk.Then to Amal ia kn masuk asrama..Bowwhh haha hati2 jaga diri.And last untuk aku sebab isnin ani aku start keja.Yehaaa! Duit duit duit.Haha $_$.

Ok next~smalam aku chatting sama mcm besa mun subuh2 ato nada th jilama lain, si.Jul and c.Haz saja dgn ku borak.Si Jul ada ceta kat aku pasal 1 girl..Mcm bestfrind tapi d MSN.Kira bestchatter lh.Sama mcm aku jua kan setiap masa chating sama ia saja,bmessage2 jua.Tapi Im glad sebab bestchater ku ok,blum lg ada tanda2nya kn menjauh dariku.Skali c.Jul huhu kasian,bestchaternya menghilang.Hey girl! He love you bh..Banar2.Fuh! Sadar kh kau girlsss yang kamu bnyk menyakiti hati lelaki?? Betol!!! So lu pikir lh sendiri.

Aku cuma mcm heran kadang2..Kenapa bini2 ANI ada laki2 yg punya lh baik pun dia boleh rosak kn hati laki2 ato...Haya~ nda ku faham jua eh..

Sorry haz,saya kehilangan conection tadi.Haha so besok lh sambung..Eh karang maksud ku!Ani pukul 3 pagi sudah.Aku baru slasai meliat dvd.Wah best bh ceritanya.Tak rugi meliat..Suweeett jua lh! Tapi sayang mcm pendek cetanya ato.Huh

Eh eh kamu si yati,amal n sya~ mana kamu kn? Contect aku bh..Ani nada...Kmana kamu betapa kn?Haha so hopefuly dpt lepak soon before puasa.Hahaha.. Sya~wait for my order.,beneeerr! Keh keh keh

so aku off dulu.Selamat pagi and selamat subuh.Mulakan hari kita dengan senyuman..Semoga mendapat hari yg baik dan lebih baik,aminnn....

No comments: